SEO Oslo – Målrettet trafikk kan føre til gasellevekst i 2018

SEO Oslo
Målrettet trafikk kan føre til gasellevekst!

Du søkte kanskje på SEO Oslo, og da fant du denne siden. Dette ble gjort ved hjelp av strategisk søkemotoroptimalisering. Oslo er en av de største byene i Norge, som er utfordrende å rangere for. Hvis vi kan rangere øverst på slike søkeord, forestill deg hva vi kan gjøre for din bedrift.

Vi er et digitalt markedsføringsbyrå som faktisk leverer resultater – og du vil få månedlige rapporter som beviser det. Den samme fremdriftsplanen som har skapt vekst for våre kunder, vil vi presentere og utføre for deg også. Vi har en konsulent som har bevist resultater gang på gang.

Start med å fylle ut søknadsskjemaet vårt her, så vil du få en uforpliktende videoanalyse av websiden din. Den vil vise deg nøyaktig hva som må til for å slå konkurrentene dine. I løpet av en telefonsamtale og en detaljert videoanalysen, vil vi få nok informasjon til å kartlegge fremtidige inntekter samt fremdriftsplanen for hvordan vi sikrer en plassering på første side av Google for din bedrift i årene fremover.

Vi er en av de få selskapene som garanterer økt organisk trafikk, eller så får du pengene tilbake. Hva har du da å tape? Ring oss i dag og finn ut hvordan vi kan skape vekst for din bedrift.

Kundene dine går til konkurrentene dine fordi er synligere

Oslo er hovedstaden og den største byen i Norge, og ligger i det sentrale østlandsområdet. Byen i seg selv hadde pr. 1. januar 2016 over 650 000 innbyggere. Hvis vi regner sammen byen med ti andre kommuner i nærheten vil dette utgjøre over 951 000 innbyggere. Hvis vi ser på hele regionen, så hadde vi pr. 1. januar i 2016 over 1 500 000 innbyggere. 93% av alle kjøp starter med et søk i følge Marketo, og som vi kan se stemmer dette tallet med norske IKTnytt.no sin studie, at 9 av 10 nordmenn søker etter informasjon på nettet. Hvis du er en advokat, takstmann, rørlegger eller frisør i Akershus, så konkurrerer du med svært mange andre om kundene. Hvis du IKKE er synlig i søkemotorene, i din bransje og i Oslo, er det bare 7% (SYV PROSENT) igjen av kundene til deg.

93% av alle de andre kundene som er igjen går jo til dine konkurrenter fordi de er mer synlig.93% av alle kjøp starter med et søk i følge Marketo, og som vi kan se stemmer dette tallet med norske IKTnytt.no sin studie, at 9 av 10 nordmenn søker etter informasjon på nettet. Hvis du er en advokat, takstmann, rørlegger eller frisør i Akershus, så konkurrerer du med svært mange andre om kundene.

Hvorfor SEO?

For å øke rangering og plassering i det organiske søkeområdet i Google, der folk klikker mest, er søkemotoroptimalisering nødvendig. Hvis du ikke er synlig i Google, vil du tape penger. Hvis du ikke bryr deg om synlighet i Google, så lar du bokstavelig konkurrentene dine ta all salget. Ingen bedrift har råd til å gjøre det.

For å oppnå høy rangering i søkemotorer som Google, Bing og Yahoo!, er hjemmesiden din nødt til å være godt optimalisert. Er hjemmesiden din godt nok optimalisert, vil du oppleve økt trafikk og mer engasjement, noe som igjen fører til økt omsetning. Det krever en profesjonell konsulent som forstår hvordan hele prosessen fungerer. Det å leie inn en ekspert i Oslo som kan optimalisere og bidra til å bygge din digitale tilstedeværelse, det har flere fordeler.

Trenger din bedrift flere kunder?

En SEO-konsulent vil spare deg for mye tid. Det å forstå Google sine søkealgoritmer, som brukes for å rangere nettsider, kan være en utfordring. En konsulent vil se på innholdet ditt, gå gjennom hjemmesiden din og gjøre en grundig søkeordanalyse, og deretter vil eksperten optimalisere nettsidene med relevante søkeord som bringer inn riktig og målrettet trafikk. Denne trafikken ville ellers gått til konkurrentene dine. Dette sparer deg for tid, slik at du kan fokusere på det som betyr mest for deg, din virksomhet.

En annen fordel med å leie inn en troverdig ekspert, er konsultasjonene du får. Regelmessige konsultasjoner er nødvendig for at en konsulent skal forstå hele virksomheten din – fra verdikjeden til målgruppen din.Med et klart bilde av din målgruppe, kan vi som konsulenter utføre en god SEO-strategi for din webside. En grundig optimalisert nettside kan bringe en betydelig mengde med målrettet trafikk til din nettside, noe som igjen fører til økt salg.

Med økt målrettet trafikk blir din nettside en utrolig salgsmaskin som jobber døgnet rundt, 7 dager i uken og genererer penger. Du trenger et byrå som kan lede riktige kunder og trafikk inn til hjemmesiden din. Det er ikke noe poeng å investere i en pen nettside for så å ignorere søkemotoroptimaliseringen, for da blir det negativ ROI – ingen avkastning. Hva er poenget med å kjøpe en heftig motor når du ikke kjøper bensinen?

Søkemotoroptimalisering er kostnadseffektivt.

Ved å leie inn et digitalt byrå, vil du garantert få en større avkastning på din investering. Mange bedrifter kaster bort flere tusen kroner på annonsering og reklame, de krysser fingrene sine og håper på at noen klikker seg videre. Hvis de klikker seg videre, er det heller ingen garanti for at de faktisk kjøper. 93% av alle kunder starter kjøpsprosessen med et søk i Google. En god SEO-strategi gjør at din bedrift ligger klar øverst i Google og fanger inn disse kundene. En ekspert vil kartlegge den beste løsningen for ditt nettsted, og vil rangere den høyere i organisk søk. På den måten betaler du ingen annonsekroner til Google, Bing eller Yahoo!, og når vi som konsulent er ferdig med arbeidet vårt, så vil du fortsatt oppleve at trafikken din vokser.

Hvis du har et stramt budsjett, så kan du vurdere å leie en spesialist som jobber på kontraktbasis. I stedet for å optimalisere alle sidene dine på en gang, så kan vi optimalisere ulike sider på forskjellige intervaler. Dette vil redusere kostnader. Det spiller ingen rolle om du bare omsetter for 5 millioner i året, for etter at nettsiden din er optimalisert profesjonelt, vil du kunne ligge over dine største konkurrenter som omsetter for 100 millioner kroner.

Hva bør du tenke på når du har funnet en SEO-ekspert? Når du først har funnet et byrå, er du nødt til å grave dypere. Det er viktig å ta en bakgrunnssjekk og å se på noen av hjemmesidene som konsulenten har jobbet med. Dette vil gi deg et klart bilde over hvem du jobber med. Det er dessverre mange useriøse byråer i bransjen, som ikke helt forstår alle rangeringsfaktorer osv., og da blir det ikke like gode resultater. Ring oss i dag så viser vi deg hvordan vi kan skape vekst!